Nowy Rok z sałatką śledziową.

13:49

Stoi za progiem Nowy Rok, i to dosłownie, bo już mniej niż 12 godzin, do zakończenia Starego Roku.
Żartujemy, gotujemy i czekamy na gości.
Moja koleżanka mówiła, że nie idzie na Sylwestra, tylko na Melanię, bo w tym dniu Melania też jest solenizantką, a zapomina się o niej.
Co przygotować szybkiego, prostego, orzeźwiającego i smacznego? Może sałatkę śledziową?
Moja sałatka śledziowa przypomina bardziej sos, niż sałatkę. Dzięki niej polubiłam śledzie, których wcześniej nie jadałam.
1 kg śledzi w oleju,
1 duża, czerwona papryka,
5 większych kiszonych ogórków,
1 szklanka majonezu,
1 szklanka jogurtu naturalnego.
Śledzie osączyć z zalewy, pokroić w kostkę.

Paprykę i kiszone ogórki pokroić w drobną kostkę, dodać do śledzi. 

Nie dajemy żadnych przypraw.
Majonez wymieszać z jogurtem, zalać "sosem" rozdrobnione składniki, wymieszać, schłodzić. 
Jeśli ktoś chce mieś ostrzejszą sałatkę, może zamiast kiszonych ogórków dodać korniszony.
Jeśli ktoś chce gęściejszy lub rzadszy "sos", to jak najbardziej można dobrać swoje proporcje.

I co z tym Nowym Rokiem?
Nie podsumowuję, nie rozpatruję, nie postanawiam. Nie przeszkadza mi to marzyć o lepszym jutrze, nowych nadziejach...
A Wam, którzy mnie tu odwiedzacie, życzę, żeby nadchodzący Nowy Rok spełnił wszystkie wasze oczekiwania i żeby był rokiem wartym wspomnień. 

Czytamy dalej?

0 komentarze

Najnowsze posty

Copyright

© uciotalki.blogspot.com